CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 24 December 2011

My New Family ..


Hurm .. memang susah kalau jadi seorang royal prince .. lebih-II lagi kalu putera mahkota .. kalau boleh,saya tak nak jadi seorang prince .. Tapi,nasib baik saya hanya lah half prince .. that mean , saya boleh bebas bersosial .. tak macam putera mahkota yang lain .. Hidup saya nie tak ubah burung dalam sangkar because my parent do not allowed me to going out for social .. But , saya tetap nak keluar denagn kawan-II .. hehe
       
         Well .. you know what .. having a perfect family is my dream .. My family now has be perfect because they are my own family members .. and now , i found some new members to a part for my family .. Jewellery Family or Keluarga Jauhari .. my family included by Royal Family and "Normal" Family .. hahah .. when i know them , i think that they can change my life now so that i can know how to be social with all people .. 

So, i hope they can change my life to make me happy in this world before i'm going to the other "World" .. now,i'm a prince .. one day i'll be a king .. so, i need support from all my frinds and my family too to free me  go .. i wish that our relationship we'll be everlast forever .. 

           "Ya Allah.. Kau jagalah hubungan kami agar tidak menimbulkan segala perbalahan antara keluarga kami ..  dan aku mohon pada-Mu,Ya Allah.. jauhkanlah segala sikap negatif dan mazmumah dari diri kami ini ..aku sayangi mereka dan Engkau berilah aku petunjuk agar aku dapat menjadi seorang Raja Jauhari yg adil dan saksama dalam menjalankan tanggungjawab ku kepada seluruh ahli keluargaku ... Amin Yarabbula'lamin".

Hey guys .. i'm forget about this .. wanna know who are my family members that i'm talking about??? let me introduce them .


                                                            AHLI KELUARGA JAUHARI



Syeikh Putera Afizal

\



Aira Airaa

Tengku Affef Hykal

Tengku Faiz

Tengku Farah Evan's

Tengku Zefry Ikmal Evan's

Tengku Syafiq Farizal

Tengku Zhariff Akmal
Siti Khadijah
Our Family

Our Family

Badrul Amin

0 ulasan:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda ..
Terima Kasih ..